מערכת ניהול קריאות שירות

מערכת B2E Light CRM  הנה מערכת לניהול קריאות שירות. המערכת מציגה גמישות מירבית בתכנון תהליך ניהול הפנייה, מבנה הטפסים, מבנה ההודעות, חוקי ניווט הפנייה, ניהול התורים, דוחות שימוש, אכיפת הסכמי שרות ועוד תוך שימוש בבעלי תפקידים שונים והרשאות. המערכת מבוססת על נסיון רב שנרכש ביישום מערכות דומות גלובאליות. המערכת היא רב-שפתית ומתאימה את עצמה למאפייני המשתמש.  

מערכת ה- CRM, כשמה (Light) מתמקדת בצרכים הבסיסיים של ניהול קריאת שירות ואינה מעמיסה את המשתמשים השונים (משתמשי קצה, סוכנים ומנהלי מערכת) בפונקציונאליות עודפת שאינה נחוצה על מנת לשמור על פשטות והתמקדות בעיקר. המערכת קלה לשימוש, ידידותית ביותר למשתמשים וקלה לניהול.

מערכת ניהול הקריאות מבוססת על פלטפורמת E2B המספקת שרותי אינטרקציה ארגון- משתמשים. הפלטפורמה מאפשרת אינטגרציה עם מערכות נוספות ובסביבה מוכוונת שירותים (SOA).

מערכתB2E Light CRM    מבוססת על פתרון WORKFLOW   של חברת מייקרוסופט בעל יכולות רבות ועל מערכת דינמית לבניית ממשקים וטפסים אלקטרוניים. המערכות הנ"ל נעטפו בממשקי משתמש בעלי אפשרויות  קסטומיזציה גבוהות מאד המאפשרות התאמת התהליך וממשק המשתמש לצרכי הלקוח בצורה מלאה ומהירה ע"י שינוייDATA  (קונפיגורציה) ללא התפשרויות בממשק המשתמש וללא חשש מאי-תאימות בעת שידרוגים (non vanilla approach).

 

פיצ'רים במערכת ניהול הקריאות:

 עיצוב טופס אלקטרוני לכל סוג פנייה.

 


 קביעת חוקים לניתוב הפניות.

 


 הגדרת הרשאות משתמשים לטיפול בסוגי הפניות השונות. מורשים יכולים להוסיף מידע ולקדם את הטיפול  לגורם הבא.

 


 המערכת שולחת מייל ו/או מסרון עם תוכן הפנייה ליוצר הפנייה ולבעל התפקיד הרלוונטי המטפל בה.

 


 מדידת זמני תגובה לטיפול בפנייה והתראה על חריגה מהזמנים המוגדרים (SLA).

 


 יצירת דו"חות מערכת והצגת תמונה עדכנית של השירות בעזרת גרפים.

 


לפרטים נוספים והצעת מחיר צרו איתנו קשר עוד היום!